sofies88

Tränings vecka!

Av Sofie - 2013-02-08 18:47

Det finns bra och dåliga dagar med kroppen. Träningen är fullt igång denna veckan har jag varit på ett pass med sjukgymnasten, bassängträning, handlat med en helt underbar vän;) Hemttjänsten har varit här och jag har tränat varje dag! Jag har klarat av att gå något enstaka steg mellan räckena med sjukgymnasten. Träningen var tuff i torsdags hon körde helt slut på mig. Men träning gör bra för mig. Många tårar har kommit med man är ju trött efter all träning. Har faktiskt skött maten detta veckan tungt ofta och lite. Samt börjat gå upp samma tid. Så lite seg känner man sig men det är bara att hålla ut. Är tacksam för varje dag man kommer upp utan att ljumskarna protestera. Ikväll har jag och dottern haft tjej mys! Målat naglar och myst;)
Önskar alla en trevlig helg för det skall jag ha ?

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards