sofies88

Känns rörigt!

Av Sofie - 2013-04-11 07:06

Har fått veta att smärtrehab fortfarande inte vill hjälpa mig med att komma igång och jag behöver den intensiva träningen under ett tag för att kunna komma längre fram i allt. Så igår satt jag och ringde lite blev ett samtal till förtroendemännen som inte blev så glada de vill att Socialstyrelsen skall kolla mitt ärende nu. Så det är bara att skriva ihop en anmällan!
Jag har tagit hjälp av personförsäkringsnämden för att kunna överklaga ang mitt försäkringsbolag. Skönt att få hjälpen från dem hoppas bara att jag vinner denna striden.
Jag börjar bli tuffare nu med att gå med en krycka men jag ramlar titt som tätt.. Men det är bara att resa sig och kämpa vidare.
Idag väntas ett pass med sjukgymnasten samt att träffa läkaren för lite uppföljning. Måste tillägga vissa saker och få hjälp i var man kan vända sig. Skall även ta lite allergitestar för det kan behövas. Har varit förkyld nu längre tid och andni gen är påvärkad i vissa fall samt att det kliar i hela näsan:(
Ne nu är det frukost för mig som gäller.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards