sofies88

En underbar helg fasten smärtan varit där!

Av Sofie - 2013-03-03 15:02

Helgen har varit toppen fin skönt väder och mycket luft!!
Fredagen åkte jag och en kompis till stan och bara strosade ihop med min dotter och rullstolen. Min flicka fick en massa fina kläder av henne och var så mallig;) tog en lunch på stan som bestod av bakadpotatis med skagenröra. Sen tog vi bussen hem till henne där vi drack kaffe i solen. Hennes barn lekte med min lilla tjej och hon var så mallig när vi åkte hem att hon fått spela bandi med en blå klubba! Fredagskvällen slutade med familje mys med ett glass vitt och grönsaker att dippa framför gladiatorerna.
Lördagen var det frallor till frukost sen ut i solen. Jag gav mig på att städa bilen bara 3 timmar tog det och då var jag inte så noggran;/ men jag gjorde det i alla fall! Sambon och dottern tvättade lastbilen hemma. Kvällen kom vännen som var i stan med oss under fredagen hem med sin gubbe och hund. Blev tv mys och kebattallrik med mos och gått att dricka. Mycket skratt och många trevliga historie! Min dotter gav upp tidigt och gick och borstade tänderna själv och sen kröp hon ner i sängen och slocknade som en stock!
Idag har vi varit ute en sväng med i solen lite jobbigare idag för min del mycket smärta i ljumskarna. Haft bullfika sen nu spendera jag min tid liggandes i en lastbilssäng i en tvätthall medans manen och dottern tvättar. Längtar tills de är klara då blir det en glass paus innan vi rullar hemåt igen. Och soffliggandes läge för mig. Bara för att jag har en mindre bra dag tänker jag inte låsa in mig när jag har manen i närheten som kan hjälpa mig. Hoppas ni med haft en toppen helg;)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards