sofies88

Utflykt som väntar idag:)

Av Sofie - 2013-03-01 08:17

Idag känner jag mig duktig jag hade fått strul med pengarna från försäkringskassan på grund av att läkaren inte skiv läkarintyget i tid så jag kunde inte göra mina räkningar igår vilket kändes för jävligt. Men imorse när jag vaknade kollade jag saldot och vipps där hade pengarna kommit in jippi:) Så det var bara att stiga upp och se till att knappa in de så alla blir nöjda och glada på alla sätt.. 

Under tiden jag gick upp passade jag på att starta buggare bob till min lilla tjej som skall ha en ledig dag idag ihop men hennes mamma och en underbar vän. 

Jag känner mig så inlåst hemma att jag känner att när hon skall vara hemma med mig att även hon får göra något och det hjälpte en vän mig att ordna beställt färdttjäns till oss alla tre för idag blir det en runda till stan och mysa. Njuta av att vara ute en stund i det fina vädret sen får vi se om det blir färdttjänst hem eller om det blir buss inget som är skrivet i sten ännu. 


Jag är så trött på min kropp att inte kunna ha dem kälderna jag vill utan attt typ leva i mjukiskläder så jag provar för tillfället att ha ett par jeans på mig för att känna mig lite bättre men det känns inte 100% och det gör att man blir lite irriterad. Jag får se hur det slutar om det blir som vanligt mjukisbyxor/tights eller om byxorna får sitta kvar.


Igårkväll när kompisen var och lämnade tillbaka våran bil var han super stressad man fick nästan panik på han.. Men det förklarade läget när det helt plötsligt kom ett blomsterbud till herr och fru:)

Tusen tack för de fina blommerna det värmer i hela kroppen.

   

Ne nu blir det att göra sig klar och få i sig lite. 

Hoppas ni alla får en toppen dag i solen för det skall jag sikta på att få!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards