sofies88

Då blev man gift med sin älskade efter ett ex antal år ihop;)

Av Sofie - 2013-02-10 19:59

Denna helgen har varit helt underbar. Den har inte varit vilken helg som helst här hemma utan det blev våran bröllopsdag! I lördags den 9 februari 2013 blev vi herr och fru här hemma. Vi hade en borglig vigsel på stadshuset i Ronneby där våra föräldrar var närvarande samt vittnena som var våra närmsta vänner. Jag och mitt hjärta träffades här hemma och hon sminkade och fixade mitt hår. Vi drack champagne och åt lite kex med ost! Sen gick det fort i stadshuset skönt att det inte var så långdraget jobbigt som det är att stå längre stunder. Därefter togs det lite kort inne i stadshuset. Vi alla åkte upp till bergslagskrogen där vi hade bokat bord baconlindad fläskfilé med potatisgratäng mums! Sen följde alla med hem till oss där svärmor hade fixat en bröllopstårta? den var jätte god. Jag lyckades inte komma upp för trappan hemma det hade blivit lite för mycket så kroppen så min man fick bära upp mig och in i soffa där jag blev tvungen att sitta med värmen en stund. Jag hade en underbar bröllopsdag med många lyckliga minnen! Tack alla som förgyllde våran dag?

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards